Spørgsmål og svar

Spørgsmål og svar, når du bestiller kort og andre produkter fra PrintonDirect.dk.

Vores service betyder, at du kan oprette og bestille trykte materiale online. Produkterne omfatter visitkort, etiketter, invitationer, flyers og meget mere. Den nemmeste måde er at vælge en skabelon og tilføje tekst. Med vores avancerede design værktøjer, kan du derefter uploade dine egne billeder, ændre tekst og oprette dine produkter, præcis som du vil. Efter betaler online, vil ordren blive sendt direkte til dit hjem / kontor adresse.

KØB

Hvordan jeg personliggøre mine egne kort og oprette en ordre?
Vælg en skabelon.
Tilføj en standard bagsiden (hvis de findes på denne skabelon)
Indsæt din oplysninger og / eller gå videre til "Advanced redigering".
Kontroller dit produkt, at alt er ok. Produktet vil blive udskrevet præcis som du oprettede den. Vælg Fortsæt, og gå til indkøbsvognen for at gennemføre betalingen procedure.
Vælg leveringstid, add ons, papir, mængde og mere i indkøbsvognen.
Venligst tjek igen at alle oplysninger er korrekte.

I Checkout, skal du logge ind, hvis du er en eksisterende kunde, alternativt tilføje dine levering detaljer.
Betal med kreditkort eller gennem bankoverførsel (i øjeblikket kun via IBAN og SWIFT (BIC), dvs international overførsel).
A bekræftelse vil blive sendt til din e-mail.

Jeg kan ikke finde den skabelon, jeg leder efter?
Du kan enten sende os en trykklar pdf (se vejledningen), eller starte med en tom skabelon, hvor du kan uploade dit eget design.

Kan jeg bestille produkter på anden måde end at designe mig selv?
Trykklart pdf'er kan sendes gennem vores specielle form (se billedet og pdf-krav)

Hvordan kan jeg fjerne et element fra indkøbsvognen?
Klik på "Slet" i indkøbsvognen ", og vognen vil blive opdateret automatisk.

Hvordan kan jeg aflyse eller ændre en ordre?
Kontakt venligst (presserende) Kundeservice for at få ordren status. Ordren kan annulleres eller ændres, hvis produktionen ikke er startet.

Hvordan kan jeg få vist mit kort / produkt?
Dit produkt kan ses i real-tid i "Opret produkt"-mode. En kopi vil også blive medtaget i indkøbskurv thru "mouse-over".

Hvilke krav er nødvendige af web-læseren til at være i stand til at købe dine produkter?
Vi bruger javascript, som giver dig mulighed for at tilføje produkter til din indkøbsvogn. Derfor er du nødt til at tillade Javascript fra vores web-site til din web-reader.

Hvordan kontakter jeg kundeservice?
Ved at bruge kontaktformularen i vores support sektion.

LEVERING

Hvor er de leverede varer?
De vil blive sendt til den adresse, du har angivet. Større forsendelser kan være nødvendigt at blive indsamlet fra det danske postvæsen.

Hvor lang tid tager det, før de modtager varen?
Normal leveringstid er 14 arbejdsdage fra bestilling dato. Hurtig levering er 7 arbejdsdage.

Hvorfor har mine produkter ikke er kommet?
Kontakt os ved at bruge kontaktformularen, og vi vil undersøge, hvorfor og lade dig vide asap

Hvor meget er levering omkostninger?
Den regelmæssige levering omkostninger er 89,00 kronor per post, og derefter i henhold til vægt og valgte leveringstid.

BETALING

Hvordan kan jeg foretage betalingen?
PrintonDirect øjeblikket accepterer Visa, Mastercard og American Express og pre-betale via bankoverførsel.

Hvordan betaling med kreditkort arbejde?
Når du betaler med kreditkort betalinger håndteres af DIBS (www.dibs.se). Det fungerer således: - Når du har valgt "Betale" du er knyttet til Dibs er sikkert server. - Vælg type af kreditkort, indsæt nummer og udløbsdato og CVC2/CVV2 koden (en 3-cifret nummer (de sidste tre) på bagsiden af kortet. Med American Express er der fire numre på forsiden af kortet. - Dibs bekræfter dataene, og at der er penge på kontoen. - Beløbet hæves på din konto. - PrintonDirect har nu indvilget i at levere de bestilte produkter til dig.

FRALÆGGER

Hvordan returnerer jeg varer?
I tilfælde af beskadigede varer, du har brug for at kontakt Kundeservice senest 14 dage efter modtagelsen af de produkter. De beskadigede varer skal returneres i deres originale emballage. Angiv venligst årsagen til tilbagelevering af varerne i vedhæftede formular! VÆR OPMÆRKSOM PÅ: Forud for returnering ethvert produkt, kundeservice skal kontaktes for at give deres godkendelse og give de nødvendige dokumenter. Ansvaret for beskadigede varer er begrænset til størrelsen af købet.

Hvordan får jeg mine penge tilbage, når godkendt?
Betalingen kan kun returneres til samme kreditkort, der blev brugt på det tidspunkt, ordren, eller til den samme bankkonto i tilfælde af overførsel. Eventuelle andre muligheder ikke er mulig. Dette er for at beskytte kreditkort indehaveren fra svindel.