Høj kvalitet - Lav Pris

PrintonDirect står bag kvaliteten af vores produkter. Hvis du ikke er tilfreds med dit køb, skal du blot kontakte kundeservice inden 14 dage fra den dato du modtager kortene, og vi refunderer den fulde pris for produktet, med undtagelse af administration og levering omkostninger.

PrintonDirect forsøger at opfylde vores forpligtelse til kvalitet og kundetilfredshed. Men visse omstændigheder er uden for vores kontrol, og som ikke er dækket af vores tilfredshedsgaranti. Bemærk, at vi ikke kan være ansvarlig for:

  • Stavning, tegnsætning eller grammatiske fejl lavet af kunden.
  • Ringe kvalitet eller lav opløsning på oploadede logoer og billeder.
  • Fejl i brugervalgte muligheder.
  • Andre skader, der er afhængige af kunden.

Med alle andre fejl, der er afhængige af PrintDirect vil en fuld kredit blive returneret undtagen administration-og levering omkostninger.

Sørg for at læse korrektur på dit dokument meget nøje. Når købet er gennemført, er vi i stand til at foretage nogen ændringer! PrintonDirect er ikke ansvarlig for fejl, der ville have været opdaget, hvis korrekturlæsning preview.

Klager

Vi garanterer varerne er fri for skader ved levering. I tilfælde af beskadigede varer, du har brug for at kontakte kundeservice inden for 14 dage efter modtagelsen af produkterne. De beskadigede varer skal returneres i deres originale emballage. Angiv venligst årsagen til tilbagelevering af varerne i vedhæftede formular! VÆR OPMÆRKSOM PÅ: Forud for returnering ethvert produkt, kundeservice skal kontaktes for at give deres godkendelse og give de nødvendige dokumenter.

Ansvaret for beskadigede varer er begrænset til hvad der er anført ovenfor. Bemærk venligst at alle skrive og andre fejl, der burde have været opdaget under preview, er kundens ansvar.